Underbar helg!

Helgen har verkligen varit jätte bra! Dock har jag inte träffat Erik så mycket, alltid trist men så är det ibland :/ Han har varit på hockey mycket under helgen de tider jag varit hemma. I lördags mötte jag Erika, Helene, Malin och Therese för att laga tacos tillsammans. Va Helene som drog ihop detta, super kul!!
Efter maten åkte vi till Nöjesfabriken och spelade bowling. Det gör jag verkligen för sällan! När vi hade spelat färdigt gick vi till Brasseriet för att ta några drinkar, både med och utan alkohol. Jag slog på stort och beställde bubbelvatten, is OCH LIME!! det ni ;P
Therese och Helene!
Erika och Malin!
När vi va nöjda så gick vi till museeparken, blev pokemon letande för H och M. Vi andra fann barnet i oss och lekte i lekparken. Fanns massa roligt! En rolig och trevlig kväll!!!
 På söndagen kom Ewe och hämtade mig, så drog vi till Oxhälja. Är alltid roligt att åka dit eftersom vi bodde där i 3 år. Vi gick förbi våra lägenheter i slutet av dagen :)
Där bodde vi , kändes som en annan livstid! Åren går verkligen fort, tiderna ändras!
Det va lugnt och skönt på marknaden, vi kommer nog att åka på söndagar från och med nu. Det va jätte mysigt att gå bara vi två :) Jag köpte strumpor till Erik och lite nougat till mig såklart ;P Hittade även ett par super snygga mjukisbyxor med en hund på där det stod bodyguard. Blev jätte nöjd!
Kärlek <3
Det va en jätte bra helg med underbara människor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0