Prideparad!

DAgen började inte så bra, ont i magen och allmänt deppig. Jag la mig en stund och tog mig i kragen och gjorde mig iordning. Letade efter lite kläder till mig, hundarnas va redan färdiga! Jag och Malin åkte ner och köpte flaggor till hundarna i fredags så fixade dem på kväll. Jax fick en större flagga och Algot två mindre :)
Jag och mina fina pojkar!
Tyvärr så smällde det ballonger i början och Algot reagerade inte bra. Han blev väldigt orolig och ville upp i famnen men det fick han inte. Jax däremot reagerade inte alls och tyckte mer att allt va roligt och han ville hälsa på alla! Så han hoppade runt lite och va taggad. Det va många som kom fram och fotade hundarna blandannat NWT och VF. Det va roligt ! Hittat lite bilder på oss på nätet :)
Anna och Maria från Hundliv tog en massa kort, snodde några av dem ;P Tack <3
 
I paraden!
Mina pojkar <3
Jag är väldigt stolt över dem, Algot som tog sig igenom rädslan och vi genomförde hela promenaden. Märktes när han inte va lika rädd längre eftersom han ville skälla på hundar som vi mötte! Jax va glad och hade roligt, detta va hans grej. Det va ca 4000 personer i paraden i Kalrstad igår, häftigt!
 
Glad och lycklig som alltid!
Godis matte?
När paraden va slut gick vi så att hundarna fick svalka sig, det va poppis! Tog av dem alla flaggor och vilade en stund. Efter det så körde jag några trick med dem med all störning, de va super duktiga!!
Det va roligt att vara en del av denna viktiga parad!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0