Algot!

Förra veckan va vi hos Veterinären jag och Algot. Han hatar ju att vara där men han va faktiskt lugnare denna gång. Vi hade samma veterinär som alltid, tycker att det är bra! Hon känner Algot och vet hur han är. Hon kände igenom honom och han har fortfarande ont i ländryggen men han är mjukare och det kändes bättre! Vid låren har han spänningar, nästan som knutar precis som människor kan få i ryggen. Där ska jag massera honom efter promenaderna. Han tycker inte om det men jag är jätte försiktig!
Sen tog vi blodprov på honom för att se hur hans dåliga värden ligger. Han har fortfarande dåliga värden men de klättrar lååångsamt uppåt iallafall! Så blir nya blodprov om 2 månader igen. Jag vill så gärna att han ska vara frisk, men vi kommer dit även om det tagit tid och kommer bli en lång resa i framtiden.
Han har för låga värden av Proteiner, fosfor och Albumin. De andra värdena ser bra ut iallafall!
Min lilla prins!! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0