Jessi 25

 
I lördags va vi och firade jessi! Hon fyllde 25 och det va verkligen en underbar kväll! Erik åkte buss till Kristinehamn på förmiddagen för att kolla cruising. Jag åkte senare, efter bus med Åsa, Ellen och Spock :) De behövde det (Jax) så vi kunde ha lite lugn och ro ;P Det fungerade bra!
Vi blev bjudna på jätte god mat, grillat med hasselbackspotatis och sallad. Släkten var där och några vänner till Jessi. Stundtals gick jag undan eller tränade med hundarna, har svårt med för mycket folk även om jag känner dem <3 Det kan vara skönt att dra sig undan några minuter, handlar absolut inte om människorna runt mig!
Efter maten va det dags för lite lekar! Vi delade upp i två lag och körde Femkamp, ett färdigt spel :) VA jätte roligt !
 
Släkten, dock va inte kusinerna med <3
Underbara vänner till Jessi <3 Vet hur mycket de betyder för henne :)
Jessi och mamma tävlar :)
Robin och Fredrik sprang förfullt!
Helene i full fart!
Mia och Robin fick äran att ha hatten!
De va så söta! Sen va det bara att försöka pricka med de små bollarna :)
Båda lagen var jätte duktiga ! Ett spel jag verkligen rekommenderar !
 
 
 
 
 
 
Tack för en underbar kväll!!!
Älskade syster <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0