Föräldrar!

Idag är det morsdag, grattis alla föräldrar! Speciellt till dig mamma !
Det jag kommer skriva i detta inlägg är dock inte bara till dig, utan till er mina underbara föräldrar!
 
Till Mamma och Pappa!
Jag vet att det inte har varit lätt att ha mig som dotter, stunder där ni stod handfallna utan att veta
hur ni skulle nå fram till mig. Jag hade stängt av och jag släppte inte in er. Det ni ska
veta är att jag ALLTID visste vart ni fanns!
Även om jag inte visade det, ni har gett mig en underbar, kärleksfull start i livet och
mina psykiska problem beror inte på er!!!
Ni har gett mig allt ett barn kan önska sig och många skulle avundas det vi har i vår familj.
Nu som vuxen ser jag tillbaka på allt jag tvingat er att gå igenom, det va inte
meningen, jag mådde så dåligt att jag inte kunde förstå vad jag gjorde mot er!
Jag är ledsen för det och tackar er för att ni aldrig lämnat min sida!
När jag inte orkat kämpa för mina rättigheter har ni funnits där och slagits för att jag ska få
den hjälp jag förtjänar!
Ni lyfter upp mig och berättar vad stolta ni är över mig, även när jag känner att jag inte förtjänar det.
Ni har alltid funits där, ni har alltid älskat mig och aldrig gett upp hoppet!
Ni betyder ALLT för mig!!
När jag tänker på hur mycket jag älskar er blir kroppen så full med kärlek att jag nästan spricker!
Ni ska veta hur mycket ni har hjälpt mig och jag önskar att alla
kunde ha så underbara föräldrar som ni!
 
Ni lyfter mig som ingen annan kan!
Jag älskar er och ni är helt enkelt
BÄST!!!!!
 
Ni är fantastiska!!!
 

Kommentarer
Postat av: Mamma o Pappa

Du och Jessi är det käraste vi har och det har givetvis varit svårt att se dig må så dåligt men en självklarhet att finnas vid din sida😍Som vi alltid har sagt så skulle vi gå genom eld för er😍Vi älskar er till månen o tillbaka tusen gånger om😍Vi har en fin kontakt i familjen och vi finns för varandra när vi behöver hjälp😍FINNS ALLTID FÖR ER MINA FINA DÖTTRAR❤️❤️❤️

2016-05-29 @ 20:16:29
Postat av: Anonym

VÅRA DÖTTRAR SKA DET JU VARA SÅKLART😊❤️

2016-05-29 @ 20:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0