Duktiga hundar !

Det gick jätte bra i måndags på agilitytävlingen med Jax. Han va lugn, blev inte uppstressad av att de andra sprang. Sen va ju allt kul och han ville hälsa på alla ! En annan hund gjorde lekinviter när vi satt och kollade, Jax ville gärna acceptera men fick inte ;P
Stolt över Malin och Dee som inte tränat på hur längesom helst, de tog sig runt !! Blev såå glad för deras skull!!
Annars har veckan varit ganska lugn, hade träning i Tisdags som vi brukar ha på måndagar. Det är jag som "leder" den och hittar på olika aktiviteter. Jag är inte instruktör och det poängterar jag ofta men komma med förslag och egna sätt kan jag. Målet med måndagsträffarna är att vi samlas utan krav och tränar tillsammans på den nivå vi är på. Det har blivit mycket uppskattat och det är jag glad för! Det ger mig energi!
Påtal om energi så har det varit dåligt med det den senaste tiden, känner mig sliten och orkeslös. Fast igår tog vi en långpromenad med Malin/Dee och Åsa/Ellen och Spock. Det va mysigt ! Fick tvinga Algot att gå den stunden han får haha, han vill gärna åka barnvagn ;P
Jax och Dee, som ni förstår är detta taget för några månader sen ;P
Spock, en av de absoluta favoriterna !
Lott va också med, har haft henne lite oftare nu, hon är så mysig!
Idag har vi tagit det ganska lugnt och det behövs ibland :) Va ute och tränade lite med dem förut. De va väldigt duktiga ;P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0