En tuff period

Har varit en väldigt tuff period ett tag. Finns orsaker till det som jag inte kommer att ta upp. Blev helt enkelt väldigt fel och jag bröt ihop totalt. Är fortfarande inne i en period med mycket ångest, mardrömmar och jag sover mellan 2-3 timmar per natt. Det är jobbigt och det tar så mycket energi. Magen är i uppror pga stressen som jag har inombords.
Jag har så otroligt fina och underbara vänner omkring mig! Vad skulle man göra utan dem och familjen! Tyvärr kommer det alltid att vara upp och ner med mitt psykiska mående och jag börjar acceptera det nu. De runt mig vet varför jag vissa dagar inte orkar, varför jag avskärmar mig och varför jag mår dåligt för saker de inte skulle reagera på.
Vad skulle jag göra utan mina killar? Det vet jag inte, de gör att jag går upp varje morgon även om jag vill ligga i sängen hela dagen. För deras behov går före mina !!! Det har de alltid gjort och kommer alltid att göra!
Jag hoppas att jag kommer ur detta snart och blir av med alla negativa och nedsättande tankar om mig själv. Imorgon ska jag iallafall på ett möte och prata lite om det som hänt och hur det är nu. Ska bli skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0