Jul 2016 i Kristinehamn

På julafton åkte vi till Mia och Anders för att fira med släkten. Vi va inte allihopa men super mysigt och trevligt ändå! Det bjöds på go mat och gott fika till Kalle Anka. Jax va övertaggad i början men lugnade sig och han skötte sig väldigt bra fast han vilat en vecka :)
Mamma, Mormor, Anders och Mattias <3
Alla utom mamma <3
Vi bytte julklappar, vi gör så varje år att alla köper en julklapp under 100 kronor som vi sedan lottar ut. Det är roligt att se vad alla hittat på. Mormor fick en almanacka med bilder på alla barnbarn och från släkten. Hon blir lika glad varje år, glädjer mig verkligen!
<3<3<3
Tog bilder på hundarna framför deras julgran som jag blev mycket nöjd med. Mina fina pojkar <3
Efter några timmar tillsammans va det dags att åka hem till mina föräldrar för att ha familjekväll. <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack själva för en jättemysig jul🎄🎅🏻🎄
Och roligt att se alla fina bilder❤❤❤

2016-12-25 @ 19:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0