Dålig uppdatering.

Jag har sagt till migsjälv att jag ska uppdatera mer men det försvinner längst vägen ;P Är trist för är roligt att gå tillbaka och kolla på. Tänkte bjuda på lite bilder från sommaren som tyvärr börjar gå mot sitt slut. Hatar det! Vill ha mer värme, stranddagar och grillkvällar!!!
70-tals tema på grillkväll hos AnnaA. Jätte mysig kväll med god mat och lekar tillsammans med hundarna! AnnaE vann omröstningen för bäst utklädnad och AnnaL vann leken med Leeroy!
,
Vi har varit på stranden, inte tillräckligt tycker jag ;P Haha men de gångerna har det varit underbart!
 
Jag och Erik har firat 10 år tillsammans! Detta gjorde vi genom att åka och äta på Diner 45, rekommenderar det varmt ! Älskar stilen!! Vi va på lite andra äventyr den dagen, loppis och uppe på tössebergsklätten. Underbar dag!
Vi har myst i Mariebergsskogen med familjen! Det va en dag som va helt otrolig. Kunde inte ha varit bättre !! <3
 Just nu krånglar det med att lägga ut bilder och jag orkar inte med det ;P Ska snart bli en långis med Jens och Åsa. På förmiddagen va jag och Malin på Marknad/loppis. Det va mysigt och bra träning för hundarna. Algot fick stanna hemma då han va sliten efter helgen! Va i Kristinehamn och käkade kräftor samtidigt som vi firade mig :)
Duktiga :)
Har gjort mycket mer under sommaren men måste logga ur varje gång jag ska lägga till en bild så fortsättning följer ;P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0