Mina pojkar !

Igår va jag iväg och tränade med Algot och Jax. De va riktigt taggade på att träna, A gjorde alla tricks han kunde i början, så roligt tyckte han att det va! Jax fick träna på läxor från valpkursen, han skötte sig väldigt bra. Det som är problemet med honom är att han skäller och piper när jag går ifrån honom. Värre är det när jag tränar med Algot. Så mycket sån träning för honom blev det !
Min lilla Jax som växer så det knakar ! Det är stor skillnad på honom! (14 veckor)
8 veckor ;P
Händer mycket på kort tid ! Algot är super taggad och vill träna allt och har en härlig energi! Tyvärr krånglar magen för honom, testade att ge honom pulver som vetrinären föreslog. Det fungerade inte :( Så nu är det special kost och absolut inget godis eller något annat! Förutom hans tablett och "pasta" . Är tråkigt och lider med honom. När magen är stabilare ska båda avmaskas, tror dock inte att det är det mer att magen inte återhämtat sig efter mediciner :(
Min vackra och fina prins! Han kommer få ta det lungt tills magen är något bättre, vill inte att han ska anstränga sig för mycket.
Vill bara att plutten ska få vara bra ! Känns som saker kommer på rullande band just nu :/ Sträckning, Rygg , början till atros i baktassarna och nu magen :/
Fast han är pigg och glad, märks ingen skillnad alls !!
De betyder ALLT för mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0