Hundar för hela slanten !

 
Idag kom Dee klockan 8 för att spendera dagen här när matte och Rally åkte iväg. Jax och Dee nörjade busa så fort de kom in :) Algot tittade på dem och det såg ut som han tänkte:
"De är galna, klockan är 8 och jag vill sova!"
Så han gick in och somnade som en stock. Algot går nu på foderdiet och det fungerar bra, han äter det med god aptit! Va inga problem att få i honom "pastan" den slickar han i sig så gärna, som godis;P
Min duktiga pojke !
Idag har det varit en hel del promenader. Med de tre jag har hemma och sen gick jag ut med mina vänners hund Spock kl 10 och 14. Han är såå go!
Fina killen <3
Här kommer en liten film från imorse när huliganerna hade fullt upp :) Nu ligger hela högen och sover ! Så jag har passat på att fixa lite hemma :) Igår kom Ghost och hälsade på, tar det i ett annat inlägg :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0