Härlig dag !

Igår va det en riktig hunddag i det vackra vädret ! Vi åkte ut vid 10 och hämtade Lotta hos Marie. Sen styrde vi bilen till sandtaget och mötte goa vänner. Det va Bea, Jens och Malin med alla goa vovvar. De stora va kopplade hela vägen ner så Jax fick springa lite tillsammans med Algot och Lotta.
Tre godingar !! När det va dags för de andra att få leka så satt Algot i famnen, det går ganska vilt till i början haha. Ludde, Spock, lillen, Dee och Algot sprang som tokar :)
De är så underbara!!
Algot han bli brun snabbt och jag fattar inte hur han alltid lyckas men har han roligt så spelar det ingen roll !! Min prins <3
När de hade lugnat sig fick Jax komma ner och de andra är så duktiga med lillskiten ;p
Jax och lillen myste <3
Lotta springer inte så mycket med de andra men hon hade roligt hon med :) Goaste Lotta!
Men när dagmatte ropar så kommer hon som ett skott :)
När klockan började närma sig 12 så åkte vi in mot stan där vi skulle gå lunclunken halv ett. Jag hade barnvagnen med till Jax, Lotta och Algot gick jätte fint brevid !!
Algot imponerade på mig idag, han skäller inte under promenaderna men vill gärna göra det när det kommer någon ny. Speciellt i början, idag va han super duktig!!! *stolt matte*
Vi blev 17 hundar på promenaden, trevligt sällskap och vackert väder , vad mer kan man begära ?
Hundarna va trötta på kvällen och sov mest hela tiden, lugnt och skönt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0