Halloweenparad med Hundliv!

Idag va vi på hundparad med fokus på Halloween. Det va verkligen jätte roligt och jag är såå stolt över Algot som skötte sig utmärkt med de andra hundarna!! Det va när vi mötte en hund som gick mot flocken som han började skälla på men det va allt han gjorde under hela promenaden!!!
Jag va en blandning mellan elak liten gubbe och cowbow medan Algot va en tjej med kjol :)
De va jätte duktiga och kläderna fick sitta kvar, dock va hatten mer av än på !!
Är redan sugen på att leta till nästa år haha!!
När promenaden var färdig fick de låna Claras peruk, hon va Madonna under promenaden. Haha mina va glada att det bara va i slutet och under fotografering !
Det va en underbar dag men när jag kom hem slocknade jag en stund, har haft det väldigt jobbigt med magen så inte blivit så mycket sömn. Jag är glad att jag kunde vara med på detta!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0