Tiden rullar på !

Shit vad tiden går snabbt, vi är redan inne i November.. helt sjukt! Det ligger löv överallt, träden är nakna och kvällarna så mörka. Fast när väl solen skiner är hösten undderbart vacker! Idag har det inte hänt så mycket för hundarna, gått våra vanliga promenader och nu sover de som stockar.
Jax är numera högre än Algot och väger lite mer än honom. Han växer verkligen och han har så långa ben just nu!
När han kom till oss vägde han 1.5 kg .. haha nu väger han över 6 kg. Så det går undan!
Han har växt lite mer än detta kort :) Är skillnad för varje vecka!
Något jag verkligen saknar är agility, kändes som jag och Algot verkligen hade fin form och gjorde stora framsteg. Jag börjar inse att vi nog inte kommer köra mer agility :( Först måste jag ju veta vad som ömmar i ryggen men känns som agility belastar för mycket.
Klart att det känns ledsamt om det inte blir mer agility men Algots hälsa går ALLTID först <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0