Orolig matte!

Algot ömmar jätte mycket i övre delen av ryggen, hittade en bild som visar ungefär vart det sitter. När man rör där piper han, visar tänderna och lägger sig ner :( Gör ont i mattes hjärta. Imorgon ska vi till veterinären vid 15.00 och jag kommer begära röntgen på honom. 
Där han har ont är vid Thoracic den första punkten. Jag funderar även på att be dem ta blodprov så de ser om han har infektion eller liknande. Vill verkligen att de hittar något så att vi kan börja rehabilitering! Vill att Algot ska få må bra utan smärta! 
Andra saker jag märkt den senaste tiden: 
- Slickar mycket på ex soffa, kuddar (Smärtstillande)
- Äter långsamt
- Är sur mot de andra djuren i familjen
Så jag mörker tydligt att han inte är 100 just nu. Han har vilat en del men inte för mycket, vill att de verkligen ska se hur han mår när vi kommer in imorgon! 
Vill att han ska få må bra! Har varit så mycket ett tag med sträckning i våras, magen och nu detta :( Självklart är jag orolig och jag har aldrig längtat så mycket till att helgen ska ta slut. Kommer bli segt imorgon när vi ska vara där så sent. 
Idag blir det en promenad i Grums med andra hundägare, ska bli trevligt. 
Han är mitt hjärta <3<3<3
 

Kommentarer
Postat av: Anna.G

stackars lille Algot. Vad är det som har hänt med honom.😯 ?!
Hoppas verkligen att
han blir bättre.
Han är så söt o fin. 💜
kram

2015-11-15 @ 20:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0