Vackert väder!

Både igår och idag har det varit underbart väder, nästan så att vårkänslorna kommer! Träningen gick väldigt bra igår med Algot och Lotta. Var väldigt nöjd med slalomen som är så svårt.. Han klarade det bra visst det sitter inte hundra men när han gjorde rätt va det klockrent! 
Idag har jag varit på ett möte, kändes bra men som alltid är jag så nervös innan. Kan inte styra över det riktigt tyvärr.. Det kommer att bli en tuff period nu men jag måste bryta vissa mönster för att det ska kunna bli bättre ! Det går nog bra, kändes som det fanns bra stöttning! 
Idag ska jag åka till Kristinehamn och träffa min älskade syster. Tar med mig hundarna så spenderar vi en dag i stallet! Ska bli jätte mysigt! 
Tar med mig kameran så vi kan fota lite :) 
Ha en fin dag i solen nu! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0