Söndagsutflykt!

Vilken tur vi hade med vädret idag på promenaden, inte en droppe regn! Helt otroligt! Det var en oerhört mysig promenad och hundarna njöt av turen, likaså vi tvåbentna :) Erik blev lycklig när han hittade kantareller, så han och Anna plockade. Så ikväll blir det smörgås med kantarell för min kära och kräftor för mig! 
Fast det blev klibbigt och varmt under turen, tror alla ägare va svettiga när vi kom fram. Hundarna va också trötta och de flesta sover nog gott resten av kvällen :) 
Algot skötte sig mycket bra idag, han skällde nångång i början men sen va han lugn och go hela vägen! Det är en helt annan hund när han börjar skälla, för så är han inte annars. Vi jobbar på det och han hade fin kontakt med mig idag! 
 
Vi gick en del i sanden så det fick bli en dusch för Algot när vi kom hem. Testade det nya schampot jag köpte igår. Skulle vara för vit päls på vi får se när han torkar om det hjälpte ;P 
 
Vad rekommenaderar ni för schampoo till hund? Tycker att det är svårt att veta vad som är bäst. Självklart är det väl olika för typ av ras och päls :) 

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kör på K9, funkar kanon på mina hundar. :)

2015-07-26 @ 17:53:52
URL: http://SuperMagic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0