Härlig dag!

Idag har det varit varmt och skönt och jag och Malin bestämde oss för att åka till Skutberget. Blev ingen promenad då både Algot och Rally ska ta det lungt. Algot fick simma, vilket han älskar när han får hämta bollen! Vetrinären sa att det bara va bra för honom att simma, speciellt med flytväst :) 
Då både Algot och Rally skäller när det kommer andra hundar så har vi fått jobba massor med det idag. De skäller på väldigt olika sätt MEN triggar varann ändå. Dee är tyst och tittar :) Det blev varmt att sitta i solen men att bada va uteslutet tillochmed för mig, fy vad kallt det va. Gick i med benen sen gick det inte längre och de som känner mig vet att jag brukar hoppa i ;P 
Vi fotade lite idag, vilket inte alls Algot va sugen på, han tittade åt alla håll och ville inte vara still! Så det va inte så enkelt! 
 
Fina Rally <3 
Vackra Dee <3 
 Är roligt att de kommer så bra överens, inga problem alls när de umgås med varandra. Algot har många kompisar, han har svårt att gilla andra hundar men när han lär känna dem så är det kärlek <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0