Segt.

Just nu rullar inte livet på i något jätte tempo direkt.. måendet pendlar hela tiden och jag får ta dagarna som de kommer. Har hunnit med lite iallafall. Tränat med Algot och Lotta två dagar denna vecka, med Malin och hennes mys voffar ! Algot skötte sig väl inte som världens bästa hund men ändå.. Han va inte snäll mot Bira tyvärr.. skällde och höll på men när vi var mitt i träningen gick det bra iallafall! 
Annars har det varit lungt, igår tvättade jag hela dagen.. mindre roligt fast välbehövligt! Idag ska jag ner till stan och ta en promenad med hundarna, lunchlunken. Är en väldigt mysig promenad, funderar på att ta med mig kameran fast är livrädd att halka och ramla på den! 
Ni får ha en bra dag, det ska jag försöka ha ;P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0