Ny vecka!

Nu är det måndag igen och jag ska till Grums och gå en promenad men andra goa hundägare. Ska bli mysigt även om vädret är riktigt trist.. Att inte snön kan få vara kvar utan att regnet ska komma ! När snön va som bäst va jag ute med Algot och Lotta på en promenad. De hoppade som små tokar i snön ;P 
I lördags va vi på 30 årsfest för Micke. Det va jätte roligt med spel och massa dans. Va längesedan jag fick sån energi haha, va en riktigt givande kväll. Spelade ett ölspel vi gjort innan festen där det va sanning och konka frågor på, från ett annat spel. Haha jag fick i uppgift att ringa mamma och prata engelska och berätta att allt va bra med mig. Hon undrade om jag va dyngrak eller galen ;P Skönt att jag har föräldrar som man kan skämta med, älskar min familj mest av allt <3 
Algot fick vara hos farmor och farfar när vi var iväg. Han va väldigt nöjd och tog så bra hand om dem, har varit jobbig vecka för dem <3 Känner mig så trygg när han är där, vet att han har det bra, till och med så bra att han tvekar att följa med hem haha! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0