När hälsan blir sämre..

Det har varit och är väldigt tufft just nu. Jag har yrsel, huvudvärk och illamående varje dag.. på kvällarna blir det värre.. Vet inte vart jag ska ta vägen eller vad jag ska göra för att det ska bli bättre. Har varit inne på akuten före jul men de hittade inget allvarligt fel.. kollade massa grejer. De misstänkte annorlunda migrän.. då hade jag haft det tre gånger.. Nu har jag det varje dag.. Något är fel och det tär på mig.. 
Ringde läkaren igår.. han visste inte vad han kunde göra.. ställde lite frågor och sa att han kunde träffas tidigast den 19/1.. Jag tror inte att jag eller min kropp kommer att orka må såhär så länge! 
Ska försöka få tag på diabetesmottagningen imorgon och se om de kan hjälpa mig. Ska även kolla upp om jag kan byta vårdcentral.. Eller ringa min gamla igen och be om en annan läkare! Något måste hända iallafall.. Idag orkade jag iallafall ta en längre promenad med Algot med hundliv.. efter det va jag sämre och legat i sängen resten av dagen och kvällen. 
Tur att jag har hundarna i mitt liv <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0