Jaga sjukvården!

Blir så trött över att behöva jaga läkare eller annan kunnig personal.. Det måste ju finnas bättre system så att de inte ska behöva slita ihjäl sig! Ringde till min vårdcentral.. igen och de har inte tid.. vet inte vad jag ska göra riktigt.. åka in akut har jag ju redan gjort och det gav inget ! Pratade med min diabetessköterska, var skönt att höra en vänlig själ som tog mig på allvar. 
Om det blir lika illa ikväll som det var i förrgår och igår så kommer jag att ringa 1177 och åka in till Gripen. För jag kan inte må såhär längre.. Tar något fruktansvärt på kroppen.. Detta var en bra start på det nya året.. Fast allt brukar lösa sig tillslut! 
 

Kommentarer
Postat av: Monika

Älskar dig<3<3<3

2015-01-10 @ 00:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0