Ny mobil!

Förra veckan fick jag hem min nya mobil, va völdigt uppskattat då min gamla krånglade jätte mycket. Den hängde sig, man hörde inget och den levde sitt egna liv. Blev väldigt jobbigt. Nu har jag en Samsung S5 och är super nöjd med den! Blir en lite högre månadskostnad men det överlever jag :) 
I fredags va vi ute på Frost och åt en god middag med Ewe och Rickard. Var jätte mysigt och vilken trevlig personal! Jag tog en Entrecote och som efterrätt delade jag och Ewe på en chockladkaka :) 
Kan säga att vi alla hamnade i lite matkoma haha, det va så gott ! Ibland måste man få unna sig lite lyx i vardagen. 
Idag snöar det som bara den.. jag tycker att det räcker nu men vädergudarna är av en annan åsikt! Jag ska iväg och träna Agility sen med Malin och jag hoppas att jag kommer in i garaget! haha är nog mycket snö där nu! 
Bjuder på några bilder jag tagit med den nya telefonen :) 
Såhär ligger Algot nästan jämt.. med tungan utanför ;P Min lilla goding <3 Nej nu ska jag packa träningsväskan och hacka lite korv, får extra gott godis när man ska träna ;P 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0