Ny familjemedlem!

I måndags va vi och hämtade Jax, uh vilken lång dag det va tills klockan blev 16 och vi skulle åka. Ni kan tänka er vad frustrerad jag blev när traktor efter traktor stannade upp trafiken... Det va inte läge för det när vi skulle hämta våran valp !
Tillslut kom vi fram och fixade med alla papper och betalning. Sen tog vi med oss Jax och åkte hem. Vi stannade efter halva vägen och lät honom kissa, han satte sig i gräset direkt !!
När vi kommit hem va det dags för honom att träffa flocken. Båda katterna, Algot och Lotta. Det gick väldigt bra vid första mötet och alla va nyfikna. Kändes riktigt bra!
Mitt lilla hjärta är ju som han är, det tar tid att verkligen bli vän med andra hundar. Så bästa vänner är de absolut inte än, Algot tycker att han är lite konstig och liten men mycket respektfull. Jax däremot följer gärna Algot, busar gärna och små tuggar lite på honom.. Vilket inte är poppis!
Det känns jätte bra och Jax är en väldigt framåt liten kille. Han har fått träffa hundar som jag vet är vaccineerade (mina vänners hundar) och det har inte varit några problem fast de är mycket större än honom :) Han är grundtrygg så det känns skönt !
Ludde och Jax, han la sig gärna nära honom. Ludde är stor och trygg !
Nej nu ska jag ta vara på dagen med mina fina pojkar <3
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Underbara bilder! Han är så himla söt. :)

2015-08-14 @ 11:39:09
URL: http://SuperMagic.se
Postat av: Anonym

Åh vad underbart söt han är❤️

2015-08-14 @ 12:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0