<3

Idag ska jag till läkaren, vilket alltid är nervöst. Vet inte varför, kanske för att de har sån makt över framtiden. Eriks föräldrar skulle ha passat hundarna men det blev inte så. Anne fick åka in akut för att hon inte mådde bra. Det känns jobbigt och tänker på henne <3
Bea är en räddande ängel som kunde ta Jax när jag är borta, och alla andra underbara vänner som stöttar, erbjuder hjälp, skulle inte klara mig utan er <3
Igår på träningen hade Algot en helt annan energi, va underbart att träna med honom. Positiv, glad och så sugen på att jobba!! Min älskade Algot !! <3
Utan dig vore jag inte där jag är idag <3
Nu ska jag packa ihop det som behövs och åka iväg med Jax, efter läkarbesöket så ska jag hämta Lotta som ska sova här inatt :)
Inte lätt att fota detta energiknippe ;P
Om han inte sover haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0