Mycket på gång!

Livet rusar förbi men massor på gång. Har varit hunnit med mycket, Ullared, grillkväll, hundaktiviteter, möten, träffat vänner och förberett inför flytt. Det går snabbt och nu är det inte långt kvar tills vi flyttar.. Ska bli så oerhört skönt att få något nytt.. Har varit så mycket som hänt i lägenheten vi bor i nu så ska bli härligt att börja om. 
Annars så tränar jag en del med Algot i Agility, det går framåt men om jag känner mig redo inför tävlingen på söndag? Haha ne skulle inte tro det ;P Är en träningstävling så det är endast för skojs skull! 
Min duktiga kille, tack Malin för korten! 
Igår va det en mindre bra dag.. men på kvällen åkte Algot iväg för att klippas! Han blev så söt! 
Efter: 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0