Fotat!

Jag tycker att det är roligt att fota, och nu får man passa på när alla fina färger kommer med hösten. Var i stallet i onsdags och fotade söta Sante! Han va duktig men va lite jobbigt att stå still, men med Algot som sprang runt framför så kom öronen nyfiket fram :) 
Igår va jag på hundpromenad, jag va den som hade promenaden så jag i vanlig ordning va i väldigt god tid. En halvtimme ungefär haha! Så jag hann fota Algot lite innan de andra anlände :) 
Min söta lilla kotte :) 
Idag blir det en lugn dag, sen ikväll är jag bjuden på födelsedagsfest för Mimo som fyller idag <3 Ska bli trevligt. Bea och Ludde är så snälla så Algot ska få sova hos dem inatt, är säker på Att Algot kommer trivas bättre där än på fest ;) 
 

Kommentarer
Postat av: Monika

åh vilka fina kort😍❤️❤️❤️

2014-09-26 @ 15:39:32
Postat av: Monika

åh vilka fina kort😍❤️❤️❤️

2014-09-26 @ 15:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0