Passat Malva!

Igår var Malva här, var längesen hon och Algot lekte men de fann varandra direkt :) Det blev massa bus på en gång när vi kom innanför dörren, upp i säng, soffor och med en fart runt hela lägenheten, va super roligt att se ! Jag satte mig i soffan en stund och då började Malva att morra och skälla, så jag gick för att kolla, haha hon gav mig ett gott skratt!! 
Denna skällde hon på ! Ni kan förstå att jag skrattade :) 
Vi tränade lite här hemma, sitt och ligg, de va så duktiga :) 
Efter lunch åkte vi till Alster där vi skulle möta upp Jindra och Lowa men hennes bil krånglade på vägen och mototlampan lyste :( Så vi fick gå själva, mysigt det med :) 
Trångt men mysigt ! 
Ser du ? ;P 
Det blev bus på ängen för godingarna, de kom på inkallning och va jätte duktiga ! 
Jag kommer ! 
När vi gått promenaden åkte vi och köpte kattmat. Klockan va då nästan tre så vi åkte och hämtade Angelica på hennes praktik :) Va en jätte mysig dag med super bra väder, kan inte bli bättre än att få se lyckliga hundar tillsammans ! <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0