Hurra hurra !

Igår fyllde Algot 4 år! Tiden bara springer iväg, har haft honom i 3 år nu ! Är helt otroligt ! Jag älskar honom så otroligt mycket så jag kan inte beskriva det med ord. Han är min lilla prins och bebis! Igår gjorde vi en dragsele till Algot, ska testa den på tisdag! Hoppas att den håller ! 
Vi var också i Mariebergsskogen tillsammans med underbara människor och hundar. Först tog vi en promenad i skogen för att sen titta på alla djuren. De va så fina ! 
"Liten men tuff" stämmer bra in på Algot som inte kunde låta bli att skälla på de andra hundarna. 
Algot och Ludde satt fint på bänken <3 
Curt/Kurt var också med ! 
Och Molly ! 
De var nyfikna på djuren men vissa var lite skrämmande, fast de skötte sig så bra alla hundar. Ägarna också måste jag säga haha
Nöff nöff! 
Världens sötaste ! 
Curt kollar in de små grisarna, fast de var inte hans favoriter utan...
Tuppen och hönsen ! 
Otroligt vackra ögon! 
Mogge hittade en kompis också.. 
När vi hade kollat på alla djuren satte vi oss i solen en stund. Hundarna fick lite godis och vatten ;) 
Jag vill ha ! <3 
Det var en underbar dag och Algot uppskattade kompisarna och promenaden på sin födelsedag ! Vad mer kan man begära ? <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0