Bakluckeloppis!

VArje söndag under sommaren är det bakluckeloppis. Är jätte mysigt att gå där och det finns mycket fina grejer! Vi har varit där 3 gånger ungefär och kommer alltid hem med något :) Tänkte visa vad jag köpte där förra gången :) 
Köpte denna, vi ska hänga upp den sen sätter man fast lappar till sambon på den :) 10 Kr 
Ett halsband precis i min stil för 5 kr! 
Ett rött midjeskärp för 10 kr ! 
Hittade också den boken jag inte har läst av serien för 5 kr, lycklig!! 
En döskalleväska för 20 kronor ! 
En sjal för 20 kronor
En oandvänd väska för 30 kronor ! Skir snygg! 
Ett jätte fins fat, som jag köpte för 40 kronor ! Kommer att bli jätte fint med frukt i ! 
Köpte även en svart klänning för 5 kronor, men gav dem mer pengar för den eftersom alla pengar gick till djurskyddet! Ville vara med och bidra! Det blev också två linnen för 10 kr styck och en snygg topp med döskalle på för 40 kr ! 
Är jätte nöjd med alla inköp, roligare att shoppa där än på stan!!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0