Torsdag!

Sabina kommer och hämtar mig och Algot om en stund. Ska spendera dagen tillsammans. Blir kanske något pyssel och en promenad. Ska bli roligt att träffa de båda damerna idag. Så väskan är packad med saker till Algot och vinterkläder till mig. Är så mycket snö nu och det slutar inte heller, kan bli för mycket av det goda! 
Min vackra kille <3 
Denna vecka har vi varit ute på några skogspromenader, har varit helt underbart. Det är så synd att Algot får massa snö i pälsen, blir som bollar. Både mellan tassarna och resten av pälsen. Ska köpa en salva och smörja tassarna med tänkte jag! 
 
 
 
Det är roligt att leka med bollen, kan inte fatta att han inte ens sprang efter bollen förut. Nu älskar han det! 
 
 
Lite inkallning ! ;P 
Nu ska jag greja med det sista innan Sabina kommer och hämtar mig. Ha en fins dag! 

Kommentarer
Postat av: Monika

Såå underbart fina vinter kort!!!:))<3

2014-01-16 @ 18:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0