18 års kalas!

I lördags var vi och firade min underbara kusin Linnea som fyllt 18 år. Tiden går fort, minns fortfarande när hon va liten, nu har hon växt upp, ojojoj vad gammal jag börjar bli ;) Släkten var där och vi hade lika roligt som alltid, det var lekar och massor av dans! 
Mitt härliga lag i tävlingarna! 
Första leken: Få ner så många kort som möjligt utan att alla ramlar ner! 
Mormor VS Anders
Mormor vann! 
Andra leken: Få bollarna i skålen
Egon VS Pappa
Vinnare: Pappa
Tredje leken: Boxning
Jag VS Jessi
Vinnare: Jag Både jag och Jessi var helt slut efter denna omgång, var otroligt jämnt och vi hade ingen aning om vad vi egentligen gjorde haha! Vi fick gå ut och ställa oss en stund och kyla av oss <3 
Fjärde leken: Tennis
Rex VS Erik
Jag kommer inte ihåg vem som vann denna men jag tror att det va Erik, fast är inte säker! 
Femte leken: Wakeboard
Mamma VS Emil
Vinnare: Mamma
sjätte leken: Dans på Wii
Hade tyvärr inga bilder på detta men det va Mia mot Wilma. 
Vinnare: Wilma 
Det var jätte roligt med alla lekar och det bjöds på god mat och efterrätt. Kunde inte ha varit en bättre kväll måste jag säga! 
Grattis igen Linnea ! <3 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0