Julfirande!

Igår va vi hos Anne och Stig, där vi blev bjudna på julmat, som jag har längtat! Det va väldigt gott och jag tog en tallrik extra, varför inte det är ju ändå jul :) Vi fick jätte fina julklappar blandannat ett varsitt puzzel, vi tycker ju om det både jag och Erik. Vi fick även en puzzelmatta så vi slipper ha det framme hela tiden, klockrent!!! 
Algot fick också en julklapp med ben i, han öppnade paketet HELT själv! 
Här är han i fullgång! 
 
Så duktig pojk! 
Vi spelade spel och kort, lika roligt som alltid. Jag och Anne hittade på ett eget nöffspråk haha, vi hann bli lite övertrötta under kvällen ! 
Underbara familj <3 
Algot hade också tomtekläderna på sig en stund iallafall, sen blev det för varmt ;P 
 
Tack för en underbar kväll, älskar er <3 
God jul allihopa!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0