26 och 8 år!

Tiden bara springer iväg.. Idag fyller jag 26 år och Erik och jag har varit tillsammans i 8 år! Svårt att greppa om jag ska vara ärlig. När jag var yngre trodde jag att livet skulle se annorlunda ut i denna ålder. Fast vad gör det, har så mycket kärlek i mitt liv, underbara människor kring mig och jag är lyckligt lottad! 
 
Ja.. vad har egentligen hänt under året.. Det är svårt att minnas allt.. men några glimtar kan jag ju ge! 
Algot fick mig att få ett helt annat hundliv, jag har träffat vänner för livet genom honom. Som ger stöd, skratt och som jag inte kan tänka mig vara utan! Jag kommer aldrig släppa dessa underbara människor och hundar, de är en så stor del av mitt liv! 
Jag har tävlat i Agility med Algot, var så sjukt nervös men det gick bra! VAr en tävling där man inte kunde diskas. Fast det var folk där som tävlade SM, var så häftigt! 
 Jag har också lärt känna Marie och lilla Lotta som jag är dagmatte åt! Så roligt att se henne och Algot tillsammans, skänker stor glädje! 
Jag har umgåtts mycket med mina underbara vänner! Skulle inte kunna tänka mig finare vänner <3 Ni vet alla vilka ni är, hade inte varit den Malin jag är idag utan er ! 
Jag har lärt mig fruktansvärt mycket om mig själv detta år.. Arbetat mot mina svagheter, letat efter mina styrkor och arbetat för ett sundare och glädjefullt liv! Min familj, Eriks familj och Erik har stöttat mig igenom denna resa på ett sätt jag inte kan beskriva med ord. 
Min kärlek växer sig starkare och starkare för dig Erik ! 
Jag har gråtit, skrikit, skrattat och känt de flesta känslor detta år, jag har älskat, blivit älskat, backat och gått framåt! Ett år jag tror kommer att betyda mycket för mig i framtiden. Det spelar ingen roll hur många gånger jag faller.. Jag reser mig alltid upp, och det är tack vare er <3
 
 
Här är en dikt jag fastnade för, skriven av Annika Strömberg! 
 
Skör som glas
Möt min själ med vänligt sinne
tala till mig med kärleksfull röst
Skänk mig idag ett lyckligt minne
som till natten kan vara min tröst
 
Bär mitt hjärta med trygga händer
helt varsamt så det ej går i kras
till den stund min kraft återvänder
för just idag är jag skör som glas
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monika

Jag ÄLSKAR DIG min UNDERBARA o STARKA Malin!!!!<3<3<3

2014-08-06 @ 22:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0