Ullared, lite av shoppingen!

Som jag tidigare skrev så var vi länge inne på Gekås och vad grejer vi hittade. Tänkte visa er lite grann av det jag och Erik köpte. 
Massor med grejer till köket: En knivslip, matlådor, sax, wokpanna, Stekpanna, handduk, glas och bestick m.m
 
Jag köpte även lite grejer till naglar och smink! 
 
Måste ju även köpa lite block, två ämnes och ett vanligt. Jöpte mig även en bra penna med stift och en pärm där vi kan ha papper. Etiketterna köpte vi för att vi ska ha dem på de pärmar vi redan har hemma, så blir det lättare att se exakt vad som finns i den:) 
Köpte också nya hörlurar till datorn och ett par jag kan ha till mobilen. Behövde verkligen en korthållare, fastnade för denna! 
 
I köket har vi en ny gardin (ska fixas till), en ny duk och blommorna! 
 
I vardagsrummet blev det mörka gardiner, eftersom fönstret är så brett la vi till de vita också. Blev super nöjd! Har även nya gardiner i sovrummet, vilken skillnad måste jag säga! 
Sen köpte jag grejer till Algot, blev tokkär i en liten juldress till honom, han är inte lika förtjust som jag ;P
Det va inte många sekunder han hade luvan på sig haha! 
Sen hittade jag också ett regntäcke till honom, kommer att bli bra till hösten. Var på gränsen till att vara för stort men det fungerar bra ändå! 
 
 
Detta var en del av shoppingen, eller ja det jag packat upp än sålänge. Påsen står kvar i vardagsrummet. Detta för att jag vill få ordning på de ställena de ska vara, vilka blommor som ska vara vart osv. Jag är verkligen super nöjd över alla köp som vi gjorde! 
 
Så såg det ut när vi kom hem :) 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monika

Superfina saker!!! Alltid kul med lite nytt:))❤❤❤

2013-09-17 @ 15:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0