Ullared 2013! Del 1

Igår kom vi hem från Ullared, trötta och ganska slitna. Det tar på krafterna att shoppa för fullt! I fredags kom vi iväg mot Gekås strax efter halv fem och jag kan stolt säga att jag inte sov något under resan dit, haha jag som brukar sova vid Säffle annars ! ;P När vi hade packat in våra saker så kan jag inte påstå att vi var säkra på att få med oss allt vi skulle handla hem men trångt kan vara mysigt. 
Under resan pratade vi om drömmar och allt mellan himmel och jord. Var en jätte mysig resa med trevligt sällskap. Jag och Erik åkte med Stefan och Sabina och på plats i Ullared var redan Therese, Mateusz och Jonna. På vägen käkade vi på Donken, vi hade fika i bilen och vi handlade inför grillning på Willys inför lördagen! 
 
Erik testade klyftpotatis istället för pommes ! 
Vi var framme i husvagnen runt halv tio på kvällen där vi mötte de andra, blev ett kramkalas och sen efter att vi bäddat satt vi och pratade med lite tilltugg och god dricka! Vi gick och la oss i ganska bra tid eftersom vi tjejer skulle ställa klockan på 6 dagen efter, vi ville vara på plats när det öppnade klockan sju :) 
Nästa morgon var det grus i ögonen men lyckliga tjejer som käkade frukost och gjorde sig iordning ! Vi tog bilen ner och det va lugnt och skönt när vi steg in i affären :) 
Full fart mot shoppingen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0