Onsdag!

Idag är det mitten av veckan och hösten har verkligen smygit sig snabbt hit. Det känns i luften att det är kallare och löven börjar skifta i vackra färger! Det är med blandade känslor, jag gillar hösten men regnet och de kallare kvällarna är inte lika roliga ! Fast snart kan vi ju tända ljus, linda in sig i en varm filt och mysa om kvällarna, det är inga fel. 
 
 
Idag fick jag svar från Miljonlotteriet som jag var medlem i förut, de pengarna jag vann köpte vi grytor för på deras hemsida och ett träningsredskap. Ska bli roligt att få yttligare nya saker till köket. De kostade 600 kronor så jag tror att de är av bra kvalitet:) 
De ser väldigt fina ut iallafall, speciellt om man jämför med de grytot vi har nu. De är från min tid i Filipstad och innan det från sommarstugan mormor och morfar hade, de har många år på nacken haha! Nu ska jag greja lite, Erik kommer hem om en stund och då ska vi åka till Pressbyrån och hämta ut paketet:) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0