Besök i gården!

Igår åkte jag och Algot till gården för att möta upp hundarna Malva och Hasse :) Vi åkte lite innan ett och träffade så en jätte stilig Border collie som var hur snäll som helst. Sen kom de andra små hundarna och en äldre hunddam på 14 år, detta märktes dock inte alls :) Sen kom också världens sötaste valp :) 
Söta Hasse, lite blyg men samtidigt nyfiken :) 
Vackra Malva, Algot och hon brukar springa runt :) 
Så fin, förredetta Agility stjärna :) 
Den yngsta lilla sötnosen, var också med och lekte, men är inte riktigt lika snabb som de andra än <3 
Full fart ! 
Trevligt sällskap! 
Det var lika trevligt som alltid och hundarna hade väldigt skoj tillsammans! Algot har bara blivit mer och mer lekfull den senaste tiden, det glädjer mig verkligen <3 
Nej nu ska jag göra mig iordning för snart ska jag ner på stan med Sabina och Therese. Har lite ärenden jag måste göra och så hoppas jag hitta en vit klänning inför Mimos fest imorgon! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0