Träning!

Jag var så stolt över Algot igår när vi tränade agility på kvällen. Han gjorde stora framsteg vid slalom och vippen! Känns som han börjar förstå grejen med de två hindren. Slalom klarade han 5 pinnar i rad flera gånger och visade en större förståelse för vad "in" betyde. Jag använder mig inte av slalom eftersom vi har så många kommandon på s exempel Sitt, stanna, snurra och stopp! Tror att det blir för krångligt för honom annars! 
Sen har vi Vippen (gungbrädan) som han alltid ville hoppa av förut och knappt ens kliva på. Den sprang han upp på och smög sakta fram när den började tippa, jag håller fortfarande i så att den faller väldigt sakta. Annars tror jag att det skrämmer honom igen och vi kommer hamna på ruta ett!
Nej jag är verkligen stolt över honom, var jätte roligt att träna igår !!
Slalom
Båda bilderna är hämtade från google. 
Nej nu ska jag åka till Sabina och Amanda. Ska passa henne några timmar på förmiddagen, vid halv elva ska jag lämna henne på dagis ! Ska bli mysigt att träffa lilltjejen <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0