Tisdag!

Nu har Malva kommit och de har busat runt rejält här hemma, sprungit runt som tokar haha! De är bara för härliga, riktigt bra kompisar, är så roligt att se dem hålla igång! Idag tänkte jag åka ut rill Sörmon för att träna lite agility, Algot och jag var där igår och testade vippen och slalom. Det gick väldigt bra med vägledning av Lisa ! Dock skällde han som vanligt men tillslut blev han lugnare ! 
Malva har aldrig testat agility men med hennes fart och lekfullhet tror jag hon kommer att tycka att det är skoj! Tänkte åka här om en liten stund med dem och sen efter lunch en långpromenad om vädret håller i sig :) 
Tog lite bilder igår på mina sötnosar Dollar och Scilla: 
 
Alla djuren gillar det nya krypinet :) 
Scilla uppe vid maten ! 
Algot med sin låånga tunga ! 
Var ju tvungen att fota sötnosarna idag också såklart :) 
 
Nej nu ska jag packa väskan och bege mig till agilitybanan! Hoppas det blir super skoj som alltid ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0