Själavård!

Ja det är precis rätta rubriken när jag tänker på gårdagen. Mamma kom hit efter lunch och vi tog med oss Malva och Algot till Alster för att gå en långpromenad. Vädret var perfekt och vi pratade under våran promenad. Igenom skogen, ut på ängen, till Herrgården och sen tillbaka till bilen. 
När vi kom till fågeltornet stannade vi för att fika och hundarna fick leka lösa eftersom inte en människa syntes till. Hur underbart som helst! 
Malva 
Full fart! 
Min leksak haha
Ska du inte kasta någon gång ????
När vi kom till Alsters Herrgård så var jag tvungen att sätta mig i "kungastolen" där, Algot den lilla mamma sjuka vovven hoppade upp !!!!
Det va högt! 
När han kom upp till mig blev han nöjd <3 
Det var en underbar dag som sagt riktig själavård! Såna dagar ska man bevara länge <3 
Tack mamma för att du ville komma och att du gjorde mig så snygg i håret!!! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0