Shopping !

Idag har jag och Erik varit på Gengåvan, där träffade vi Eriks föräldrar. De hade hittat fina saker, Anne hade hittat jätte fina kläder som jag fick se :) Sen var det dags för oss att shoppa loss, hittade inga kläder med däremot en jacka som jag blev helt förälskad i! Den var jätte snygg och passade perfekt nu till hösten! Den kostade bara 135 kronor så jag blev minst sagt glad :) 
Tyckte att detaljerna på den var fräcka :) 
Sen hittade jag massa smycken, som vanligt haha, vet inte när jag handlade smycken på något annat ställe än Gengåvan! 
Rött ! 
En sköldpadda, är väldigt inne på bruna färger just nu så denna var perfekt ! 
Blev väldigt nöjd över mina köp måste jag säga. Hittade även en bok om hundar (har en hel del nu) som jag tror kan vara intressant att läsa, rubriken gjorde mig nyfiken. 
Vi får se om den var något att ha eller inte :) 
Både jag och Erik känner oss krassliga, är inte på topp någon av oss tyvärr.. Trötta, huvudvärk osv.. Kan vara för lite sömn, vet inte men hoppas på det, vill inte bli sjuk! Vi ska iallafall åka ut till Sörmon och träna lite agility med Algot om en stund, blir nog ingen direkt fart men vill visa Erik vad vi har sysslat med den senaste tiden <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0