Onsdag morgon!

Har inte sovit så bra inatt, somnade som vanligt runt tio tiden men vaknade vid tre inatt. Jag behövde kissa, och alla diabetiker vet vad det oftast beror på, japp högt blodsocker. Jag kollade sockret inatt och det låg på 18.9, jag fattar ingenting! Igår käkade jag räksallad med hårdmacka, sen till snacks framför tvn åt jag morötter ! Borde inte ha blivit så hög i socker!!! Är träligt när det krånglar utan att veta vad det beror på... Tog i allafall 5 enheter inatt och nu på morgonen var värdet på 6.9. Lite skillnad haha :) 
Har precis duschat och ska nu göra mig iordning för att möta Jindra och Lowa för att träna lite agility. De hade lärt sig nya saker på kursen hon går på måndagar, ska bli kul att få ta del av! Vill lära mig så mycket som möjligt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0