Karlstadhundcenter 10 år!

I lördags var vi på Karlstadhundcenter som firade tio år. De hade verkligen fixat allt jätte bra måste jag säga. De hade roliga uppvisningar som jag kommer att visa delar av på några filmer sen. De hade också gratis gåvor, fiskedamm och erbjudanden i butiken. Algot fick självklart köra fiskedammen för 20 kronor, var en så rolig ide av dem! 
Vilken påse ska jag välja ? 
Tillslut valde han en med grönt snöre, där i fanns massor av gott <3 
De hade uppvisning i lydnad, Freestyle till musik, var jätte roligt och inspirerande att kolla på! 
En liten valp visade sina trick! 
Sen var det en hund på två år också, jätte duktig! 
Gå på mattes fötter var inga problem! 
Det var massor av olika hundar, mötte två Papillon damer där också :) 
En film där hon visar sitt och ligg med sina två hundar: 
 
 
Min tränare Johanna med sin dam visar några trick: 
 
 
Vi gick en tipspromenad med frågor om verksamheten, haha det var ganska svårt men mysigt att gå en liten runda i det vackra vädret! Har fler filmer att visa er men tar det i ett senare inlägg! Har så många olika saker att skriva om här just nu så det är svårt att välja vad jag ska skriva om först ;P Har varit mycket med hund i helgen så många inlägg kommer att handla om det och även ett till inlägg från mammas 50 års fest :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0