Fredag!

Idag var vi uppe med tuppen eller nästan innan kändes det som haha! Tvättstugan började halv sju så denna morgon har jag hängt massa tvätt. Har bara kläder kvar i torktumlaren sen är allt klart ! Är både positivt och negativt med stvättstuga.. Det finn nästan inga lediga tider men när man väl tvättar blir all tvätt ur vägen på en gång! Det är skönt! 
Imorse vaknade jag iallafall inte med högt blodsocker utan låg på 9.0. Känns jätte skönt ! Jag hoppas verkligen att sockret kommer att bli mer stabilt nu för bli så hängig och trött när det krånglar! Min sköterska ringde tillbaka till mig redan igår innan lunch och jag kommer att vara på diabetesmottagningen torsdag och fredag nästa vecka. Ska bli skönt! 
Jag berättade för henne vilken stor trygghet Algot är för mig och att jag mår som bäst när vi hittar på saker. Hon sa att jag kunde ta med honom till sjukhuset på torsdag. Han får inte springa lös där utan får ha honom i en väska, positivt med en liten hund:) Fast på hennes rum får han vara :) Tyckte att det var gulligt av henne! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0