Världens bästa pappa..

fyller år idag! Hipp hipp hurra! 
 
 
Din tro på mig, på min styrka, 
gör mig stark pappa. 
Du är en så vacker människa som värnar om 
andra, speciellt de som har det svårt..
Du är en förebild för hur jag vill vara som människa, hur jag vill 
bemöta andra och få den styrka du har. 
Du har lärt mig så mycket under mina år på jorden, 
du har fått mig att ta vägar i livet som jag är djupt tacksam för! 
Pappa, dig ser jag upp till, för det finns ingen som du <3 
Jag älskar dig !! 
 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tack gumman vi är barn av vår tid men solidaritet med andra människor är vår tro och att alla människor är lika mycket värda. Men mest är det du, Jessika och mamma som är mitt allt.

2013-11-08 @ 16:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0