Tränat däck!

Igår åkte jag och Algot ut till Sörmon för att träna lite. Vi mötte upp en annan medlem som skulle lägga spår med sina hundar, det var roligt att jag fick gå med. Lärde mig hur jag ska börja inlärningen med Algot och spår! Så det ska vi testa också, all träning är bra träning! 
Jag var väldigt stolt över honom när han inte skällde på hennes hund, han var faktiskt helt tyst! haha det händer inte ofta. Jag hade honom i långlina och han stack bort mot den andra hunden men vände när han kom fram utan att skälla! Det var positivt i allafall! När de gick spåren så tränade jag och Algot däck. Han hoppade på sidan två, tre gånger tror jag, men klarade det till 90 % så det har verkligen gått framåt. Jag försökte ställa mig på olika sidor, längre ifrån osv för att det skulle bli ännu svårare :) 
 
 
Jag tyckte att han var super duktig. Är roligt att se alla framsteg han gör, på flera plan! Älskar denna underbara hund så mycket! <3 Han är en räddande ängel för mig! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0