Helgen!

I helgen har det varit fullt upp. I lördags var vi på Nostalgifest som mamma, pappa, Anders och Mia hade anordnat! Vi åkte till Kristinehamn efter lunch och väl hemma så färgade mamma min utväxt. Det var härligt att vara 100 % blond igen ;P Sen kom Jessi och fick samma behandling <3 
Innan vi åkte ner till Nostalgifesten så kom Elin och vi spelade lite spel och umgicks hemma hos mamma och pappa i huset. Det var roligt ! 
Det blev lite triss och färg, haha Elin gav upp ganska snabbt efter några glas vin ;P Det är svårt att hänga med utan alkohol i kroppen ! haha
Sen var det dags att åka ner till Folketshus! Där var det mycket folk, pappa spelade LP skivor för fullt och efter en stund satte bandet igång. 
Det var vekligen en jätte rolig kväll och de hade lyckats super bra med festen! Detta kommer de säkerligen att ha fler gånger ! De ser jag fram emot! På natten åkte jag tillbaka till Karlstad eftersom jag skulle upp tidigt och ha avslutningen på Löshundkursen på morgonen!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0