Annorlunda söndag!

Idag pirrar det lite i magen, är spänd och förväntansfull.. Kanske inte blir något alls men chansen finns att det blir något, vi får se ! Känns spännande och roligt att vi är i det stadiet i livet ! Så bilen rullar iväg om en halvtimme ungefär! 
Igår hade vi det iallafall jätte trevligt i Kristinehamn med familjen och senare släkten. Var kvar hos mormor väldigt länge, jag somnade i hennes säng i slutet av kvällen. Så när Erik väckte mig och sa att vi skulle åka hem var jag inte på bra humör haha! Var trött och inte alls sugen på att köra ;P 
Goa familjen <3 
Mormor öppnar paket ! 
Vackraste <3 
Som alltid bjöd hon på underbar mat, "det gamla vanliga" som mormor brukar säga. Haha hon får inte byta ut något av det, för maten älskar alla!!! 
Mums !! 
Det var en jätte rolig kväll ! 
Det blev en hel del träning under kvällen också! Algot älskar verkligen Wilma, han följde med henne in på toa till och med ! (Brukar han bara göra med mig annars) <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0