Mysig söndag!

Igår mötte vi Anne och stig med Grace. När vi kom till hundgården var det massa hundar där och de bestämde sig för att ta en promenad först. Fast jag, Erik och Algot gick in med Algot som fick leka med två små hundar. Det som var intressant var att en av hundarna skällde tillochmed mer än vad Algot brukar göra. Vi hade med oss antiskallhalsbandet så de fick testa detta. Det fungerade riktigt bra!
Det är roligt att kunna dela med sig och träffa personer i samma situation som jag själv är i. När de hade åkt kom det andra mindre hundar att leka med. Bollen var en favorit.
De stora hundarna kollade nyfiket på min lilla bebis!
Sen kom Grace in i inhägnaden, det gick jätte bra! Hon hade inga problem med de mindre hundarna. Hon ville dock hellre hälsa mer på alla människor :)
Fina tjejen!
När vi hade varit där en stund åkte vi hem till Eriks föräldrar för en fika. Var mysigt att vara där igen var ju ett tag sen jag hälsade på!
Anne och Erik <3
Var en mysig söndag med fint väder och trevligt sällskap! Underbara söndagar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0